אודות

על האנשים הגדולים מאחורי העסקים הקטנים במודיעין-מכבים-רעות, על דברים טובים,
על פינות אהובות בעיר ומה שהכי חשוב - כל מה שאפשר להגיע אליו בנעלי בית




יום חמישי, 13 באוגוסט 2015

מבצע סבתא

חבל שהילדים שלי כבר גדולים (חייל ותיכוניסט)...לא...בעצם אני מודה שיש לעניין
הזה גם כמה יתרונות. (שרק ישטפו כלים וישימו את הגרביים בכביסה והחיים שלי דבש).
אבל כשאני משחזרת את החוויה שלי כאם צעירה במודיעין לפני 16 שנה, המצרך
שהיה הכי חסר לי (חוץ מבעל שעשה אקזיט) היה סבתא.

כן, סבתא.


















סבתא שגרה בסמוך ויכולה להוציא את הילד מהגן ואת אחיו מבית הספר ולקבל את פניהם
עם חיוך וארוחה חמה בצהריים. או אחרי הצהרון בלי שאצטרך לחטוף התקף לב בגלל
פקק בלתי צפוי בדרך חזרה הביתה או משימה דחופה שנכנסת איך לא...בארבע וחצי אחה"צ.
או לקחת ולהחזיר מחוג.
שאולי יכולה להגיע בבוקר לשעה ולעזור בארגון ופיזור הילדים כך ששני ההורים יכולים
לצאת בלב שקט לעבודה לפני הפקקים של דקה אחרי 7 בבוקר.
שנהנית לבלות עם הילדים, לשחק איתם ואולי לעזור בעבודות בית קלות, נגיד קיפול כביסה.
או להכין איזה מרק או תבשיל שהיא היחידה בעולם שיודעת להכין ושהיה עוזר לי
להכנס הביתה אחרי יום עבודה ולהרגיש שמישהו מטפל גם בי.

אבל דווקא אז, כשכל כך הצטרכתי, סבתא-לי עדיין לא הוקמה ועדיין לא הכרתי את
עדנה חורין (שמתברר שהיא שכנה שלי, עד כדי כך לא ראיתי בעיניים)
שיחד עם שותפתה, אורלי הרשקוביץ, חשבה על יוזמה שהתחילה מהנסיון שלה עצמה
כסבתא מעורבת ופעילה במיוחד לאחד מארבעת נכדיה המתגורר במודיעין.

כל האמהות והאבאים בגינה קינאו בבת שלה שזכתה ללכת ולחזור מהעבודה
בלי לחץ ורצו סבתא כזו לעצמם.
מעורבת אבל לא מתערבת, אוהבת ומעניקה אבל לא קובעת ומשתלטת.

"אתם בטוחים שזה מה שאתם רוצים וצריכים?"
"כן!!!!" ענו כמעט כולם פה אחד.
(וזה שלא צעק, חכם גדול, היתה לו סבתא משלו)

וכך זה התחיל.

סבתא-לי הוא שירות השמה ייחודי של "סבתות" בבתי משפחות שנתפר במדויק 
לאחר
שיחה מעמיקה 
והיכרות עם הצרכים הייחודיים של כל משפחה ומשפחה מצד אחד,
וראיון אישי ובדיקת 
הרקע וההמלצות של ה"סבתא" מן הצד השני. 
כמו שעדנה אומרת "אני בוחרת עבור המשפחות רק "סבתות" שהייתי שולחת בלב שלם
לטפל בנכד שלי". 
"ומה שעוד משמח אותי" היא ממשיכה, "היא העובדה שאני מאפשרת
לנשים בנות 50+ 
להשתלב בעולם תעסוקתי שאינו מחייך לאנשים בגיל הזה, למצוא סיפוק,
תחושת ערך 
ושייכות" ועל כך יעידו הקשרים המרגשים הנרקמים בין ה"סבתות" למשפחות.

האם אתם חולמים על סבתא?
האם את אישה בסביבות גיל 50, חמה, אוהבת ילדים ורואה עצמך מתאימה?
תוכלו ליצור קשר עם עדנה חורין - 054-5615298
או דרך עמוד הפייסבוק או האתר

שירותי השמת ה"סבתות" מתאימים גם כעזרה לנשים אחרי לידה או לליווי
ובילוי עם הורים מבוגרים המרותקים לביתם וזקוקים לחברה.
שירותי סבתא-לי ניתנים בכל חלקי הארץ, לא רק במודיעין.

סבתא בתפירה אישית - איך זה בדיוק עובד?  הכל תוכלו לגלות בסרטון הבא:








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה